Bestellen

Selecteer een artikel en maat naar keuze en klik op de knop ‘Kopen’. Het artikel is nu toegevoegd aan jouw winkelmand. Je komt direct terecht in jouw persoonlijke winkelmand. Je kunt ook kiezen om verder te winkelen en meer artikelen te bekijken. Je kunt later altijd terug keren naar jouw winkelmandje. Als je veranderingen wilt aanbrengen in jouw winkelmand kun je door op het kruisje naast het artikel te drukken het product uit de mand verwijderen. Indien je meer stuks van een artikel wilt hebben kun je in het daarvoor bestemde vakje het aantal veranderen.

Je kunt bij de aankoop van een ring er voor kiezen om deze in cadeau verpakking te laten bezorgen.

Als je klaar bent met winkelen, druk je op ‘Afrekenen’ om naar de online kassa te gaan. Hier kun je een persoonlijk account aanmaken of inloggen als je al een account hebt. Bij inschrijving worden gegevens als adres, telefoonnummer en email adres gevraagd. Wanneer je de volgende keer weer inlogt, hoef je deze gegevens niet nogmaals op te geven. Als je in de kassa bent, is de internetverbinding beveiligd.

Afleveren kan alleen op een adres in Nederland. Je kunt jouw bestelling desgewenst op een ander adres laten bezorgen. Haal hierbij het vinkje weg bij ‘Verzenden naar factuuradres’.

Controleer jouw bestelling en aflevergegevens alvorens door te gaan. Klik op ‘Plaats bestelling’ om deze te verzenden, je komt vervolgens in het beveiligde betaalscherm om jouw bestelling te betalen.

Na de bestelling

Bezorgd door PostNLJouw bestelling wordt door World of Rings in behandeling genomen op het moment dat jouw betaling is ontvangen. Je ontvangt van ons een bevestiging van jouw bestelling en jouw betaling per e-mail. Na ontvangst zorgt World of Rings voor een snelle en correcte afhandeling van jouw bestelling. Zodra wij jouw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijg je van ons een e-mail met een Track&Trace code van PostNL pakketservice, waarmee je de afleverstatus van jouw bestelling kunt volgen.

Orderstatus bekijken

Uiteraard informeren wij jou wanneer de levertijd langer is dan gebruikelijk. Wij maken tevens gebruik van Track & Trace via PostNL om jouw order te volgen. Je ontvangt de Track & trace automatisch van ons op het moment dat jouw bestelling is verzonden. Mocht je niets hebben ontvangen of een vraag hebben over jouw bestelling? Neem dan contact met ons op.